Presentació de l'exposició "Diari de Quarantena"

Del 26 al 29 de juny de 2021 a les 11.00 h

La Clàudia Vilà és escenògrafa de professió. Com a eina de treball utilitza la il·lustració per plasmar les seves idees que posteriorment esdevenen espais escènics.

Des que va començar la quarantena, aquest mitjà d’expressió ha donat lloc a tot un seguit d'escenes de la seva vida quotidiana on els protagonistes són el seu fill de dos anys, el pare, ella mateixa, i el virus omnipresent. És un diari de quarantena que utilitza l’aquarel·la per comunicar els estats d’ànim agredolços que vàrem viure totes plegades durant el confinament.

L'exposició consta del conjunt d’aquarel·les que va anar publicant dia rere dia en el seu Instagram. Cada una d'elles va acompanyada d'un text, una frase, un títol que arrodoneixen el sentit de l'obra.

Es podrà visitar des del 26 al 29 de juny de 2021 a la plaça de l'Ajuntament.

Quin cost té:

Gratuït - a la plaça de l'Ajuntament

Adreça:

A la plaça de l'Ajuntament

Darrera actualització: 09.06.2021 | 13:24