L'aplec de Sant Elies 2024, divertit i passat per aigua

Dimarts, 30 d'abril de 2024 a les 00:05

Com és tradicional, cada 25 d'abril, Sant Pere de Vilamajor celebra l'aplec de Sant Elies per demanar aigua i posar fi a la sequera. Enguany el dia va començar ben tapat. A primera hora, la brigada municipal ja era dalt de l'ermita a portar la campana i preparar tota l'esplanada del turó per rebre els caminaires que estaven pujant dalt del turó. Però cap a les 9 del matí ja va començar a ploure i a fer un vent ben fred. Es va decidir traslladar tots els actes de l'aplec a baix al poble, al local municipal La Fàbrica.

Allà es va celebrar la pregària al patró Elies i es va obsequiar a la veïna Carme Sagarra, de can Duran, amb un ram de flors pel mantell de puntes que va donar a l'ajuntament per l'ermita de Sant Elies

Tot seguit es va presentar la proposta guanyadora del disseny del cartell de la Festa Major d'enguany, obra d'Alice Spanninga

La festa de l'aplec va continuar amb un aperitiu popular gentilesa de l'Ajuntament i un dinar de Sant Andreu (on cadascú es porta el seu) i, dalt de l'escenari vam poder gaudir de la bona música dels acordions i veu de Joan Garriga i Carles Belda, que vam fer animar a ballar amb les seves polques i rumbres.

Un gran dia. Ara, esperem que la pluja acabi amb la sequera!

Darrera actualització: 30.04.2024 | 08:23